dinsdag 8 december 2015

Ja nou ja drukdrukdruk nee ik zit net ja weekooknie soms is dat zo had niet zo door begon rustig nou ja wat is rustig tegenwoordig niet want ook dat liep al direct tegen en die kwam niet en die weer wel en die had dit en die had dat en in middag opeens hierheen en daarheen en weer hierheen kreeg dat ook laat door ja zoals dat altijd gaat en o ja moest die nog halen en toen die en die en toen die daar weer heen en toen stukje tikken bellen en nee eten koken geen tijd voor volgende keer beter en weer in auto weer weg en regende ook nog zul je altijd zien wat is het ook kutweer hier en ik wil sneeuw een dikke pak liefst paar dagen voor kerst en toen weer terug en eindelijk achter bureau want af en toe moeje ook werken niewaar en mailen en klopt dit klopt dat en ja ik zit net nu en dan ist nog niet rustig want moet dit weer ja precies dit stukje en nou ja zo heb je al wat en mensen zeggen ook altijd wat hest al drok en denk om diezulf en klopt ook wel maar ja wie heeft t niet druk tegenwoordig we rennen ook wat af met mekaar en merk nu ook dat k wat op hobbel raak en dat moet niet want ik voel ook direct als ik het zo druk heb spannings in t hoofd al kan t ook komen van te weinig drinken van water dan want overdag geen alcohol dat zou wat wezen en k voel af en toe ook klem op de borst maar goed we lopen niet meteen bij dokter nee zie me al zitten bij die man of nee die vrouw die heeft vast ook meer te doen dus gaat wel weer over is meestal zo en straks gewoon lekker slapen beetje vroeg naar bed nog even lezen en nou ja misschien toch nog even blacklist zien mooie serie die kerel lijkt op favoriete schrijver en ik wil wel eens weten hoe t zit met die vent van dai poedie en we zitten der helemaal in en ja ik rond toch maar af nu anders wordt t weer zo laat vandaag en ga nou eerst happie eten want had nog snert opstaan en morgen ja morgen wordt nog drokker drukker dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten