dinsdag 29 september 2015

Een van de laatste restjes van het feest van zaterdag geregeld. Vanwege mijn 50e verjaardag, ja, bedankt nog, had mijn vrouw voor dit weekeinde een partijtje georganiseerd. Met een hoop goede vrienden en een hoop goede vrienden niet (konden niet, waren niet te bereiken) werd dat een gezellig samenzijn, waarvan het goed was dat de eigenaar van de minicamping in het ruige land om 22.00 uur zei dat de muziek uit moest.

Ik ken mezelf en mijn goede vrienden. Dan waren we nog aan het feesten geweest. De zondag ging nu al grotendeels op aan opruimen en dat viel niet mee met een kater. Mijn vrouw, de schat, heeft twee uur staan afwassen en we moesten een keer of vijf, zes heen en weer naar huis om alle spullen mee te krijgen.

Ik werkte vandaag uit huis, omdat ik met twee verhalen bezig ben voor het laatste optreden van Normaal in Siddeburen (Sibboern, in goed Gronings) en op de terugweg ging ik langs de supermarkt om de drankrekening te betalen.

Omdat een van de fusten nog halfvol zit mag ik de mobiele tap een tijdje thuis houden. Het allerlaatste loodje is de warmhoudbakken terugbrengen waar de Indische rijstmaaltijd inzat en dan is ook dit heuglijke weekend weer een herinnering.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten